Rap(p)

Teen Choice Awards Part 1 (2011)Hej det är Sasha som skriver och jag har inte skrivit så mycket i bloggen(ingenting alls)men jag har inte orkat och jag har varit ute och tränat lite :D Just nu lyssnar jag på Chrs Browns nya låt Ft Justin bieber - Ladies love me!!! Jag e typ beroende av den. Jag har lärt mig Jbs rapp och nu ska jag lära mig Chris rapp sen har jag försökt forsätta lära mig Busta Rhymes rapp i Look at me ,det går sådär :P men handlar om att träna <3 Nu ska jag ladda ner några låtar och kolla på Teen choice awards 2011 på Yt för er som inte har sett det så kan jag lägga ut TCA på bloggen ;)
<3<3
Teen Choice Awards Part 1 (2011)
Teen Choice Awards Part 2 (2011)
Teen Choice Awards Part 3 (2011)
Teen Choice Awards Part 4 (2011)
Teen Choice Awards Part 5 (2011)
Teen Choice Awards Part 6 (2011)
Teen Choice Awards Part 7 (2011)
Teen Choice Awards Part 8 (2011)
Teen Choice Awards Part 9 (2011)
Teen Choice Awards Part 10 (2011)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Kul att du är med och tävlar om en valfri Ziperall! :)

allt bra? :)



kolla på "populärt" och scrolla ner lite så finns den där ;)

2011-08-10 @ 21:53:36
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback