Håkan med stort H :) Ulmun :D

H3ll0!!!! Det Sasha här!!! Idag har jag varit hemma och kollat på Drama ;) en thailändsk tv-serie som add rekomenderade med spansk sub :D Den är jättebra :P I  går var jag i Skansen med Caroline , det var jättekul men vi hade inte så bra platser eller jo men när Ulrik och Håkan skulle uppträda så kunde inte vi se de på grund av ett träd som stod i vägen :P men aja det gör inget vi fick ändå se ulrik och alla andra som var där endå. Vi Såg repet, genrepet och sen detta live på kvällenXD :D I måndags gjorde jag ingenting heller och i söndags var jag på stan och köpte lite kläder :) Jag köpte ett par byxor , linne , kjol,klänning ,rengjacka och en ring :D Det är lite tråkigt att jag inte kan lägga upp bilder men som sagt hittar jag inte min laddare till min kamera :( annars får jag köpa en ny laddare .... Så det blir tyvärr inga bilder. Men nu kollar jag på en Dance tutorial som jag ska lära mig imorgon och efter det ska jag läsa en BERT BOK hehe.  KOmmer träna på dansen tills jag kan dansa den bra och utantill ;) kommer nog ta långt tid tror ja :P Mycket övning ger bra resultat :)

AU REVOIR :D


XD XD

Kommentarer
Postat av: Kristin

håkan <3

2011-07-11 @ 13:23:40
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: Mire

Tja. Vill tipsa dig om en tävling som pågår i min blogg

där man kan vinna en valfri ring från bicone design. Du

kan gärna klicka in här i länken för att kolla till

tävlingen.



Länk till tävlingen:



http://mires.webblogg.se/2011/august/tavling.html#comment



Sorry om du inte gillar såna kommentarer.

2011-08-10 @ 22:27:37
URL: http://mires.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback