Hello kitty ??? :O

Tjenare :D idag har jag varit med Needa och Add :D Vi var på personne och efter det gick vi till Godis Monstret ;) köpte godis och läsk . Needa såg att det var en burk som hade hello kitty märke på , hon blev ju jätteglad eftersom hon älskar HK :P Add köpte också en fast jag köpte en vanlig cola :( ångrar faktisk mig för att det fanns en dricka som verkade vara gott den hette typ nåt med katt kommer inte ihåg :D men nästa gång jag går dit så ska jag köpa den , kostar bara 10 kr ;D Jag har inte blivit så brun men jag har bestämt att jag inte ska bry mig om jag blir brun eller inte . Det får ödet bestämma :) venne va jag ska göra imorgon men jag tror att jag ska vara med add eller så ska jag och några gå till nån ställa där man kan bada . vi får se va som händer .

nu ska jag kolla på teen angels ;)

kramar/Sasha


En bild på mig och Needa :D tyvärr har jag ingen bild på add på min mobil just nu. Jag får ladda upp bilder från min mobil eftersom jag hittar inte laddaren till min kamera ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback