Tjena allihopa, här har ni meeeejj... Eller? Hurfan gick låten? x'D

Hej, Felicia häääär;D Som ni vet... Eller väntalitenu.. Ni vet inte? xD Aja, här kommer den stora nyheten:
JAG ÄR I GREKLAND!!!!!!!? Haha c00lt vaa?? ;D Haha nää såatte.. ;D Men det var iaf andledningen för att jag int har bloggat, men jag har inte orkat.. x( Nu ska jag säga vad jag har gjort alla dagar.
Fredag:
Gick upp vid kvart över 3.
Packade klart.
Lyssnade på musik.
Messade Add och Sasha ( som självklart sov men de hade skickat kvällen innan och man är ju tvungen att svara ;D)
Hoppade in i bilen. 
Satt i bilen.
Åkte i bilen.
Hittade en parkering för bilen.
Hoppade ut ur bilen.
OSV OSV OSV ;)
Sen när vi kom fram till flygplatsen så åt vi frukost och pratade lite, sen så gick vi på det planet som skulle åka till Österrike..
Sen gick vi av planet.
Sen gick vi på en buss.
Sen hoppade vi på det andra planet.
Sen åkte vi i planet.
Sen sov vi i planet. 
Sen...Sen..Sen...
Hoppade vi ur planet.
Sen hämtade vi våra väskor som hade vart i planet.
Och sen så tog vi väskorna och gick ut och väntade på bussen, bussresan var ungefär 1 timme och 30 minuter.. När vi var framme vid hamnen så sprang vi och köpte biljetter till en båt... På båten satt vi i ungefär i i en timme. Flygande katter har ni inte hört talas om va? x'D
Aja, sen kom vi fram till hamnen och tog bussen till hotellet..
Vi hälsade på Tackis ( ägaren) (mobba inte hans namn.. TACKis) och tuula och hennes barn.. Sen gick vi och handlade och badade i havet..
Lördag:
Bad.
Söndag:
Bad.
Måndag:
Bad.
Tisdag:
BAAAAAD.
Aja, nu pallar jag inte skriva mer;) HEJDÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;d
// Felicia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback