Bio!!!

HEJSAN!!!
Jag kunde inte blogga igår men det betyder : JAG ORKADE INTE BLOGGA IGÅR heheh ;) Jag höll på att träna lite och kollade på en tv-serie men jag tränade mest :)
Idag var jag på bio med min mamma och hennes kompis :) Vi var och kolla på Pirates of the Caribbean 4 3D , den var faktiskt väldigt bra och rolig :D Men det var lite pimsamt för att min mammas kompis skrattade nästan under hela filmen och HÖGT!!! Hehehe men det var iaf lite KULIGT att hon skrattade eftersom det är så tyst i biosalongen men det ska ju vara tyst så att man inte stör andra men aja... xP
Men jag vill se BAD TEACHER och BAKSMÄLLAN 2 nästan gång jag går på bio men jag måste nog se den första baksmällan filmen eller ??
Nu ska jag komma på vad jag kan göra förutom att sitta vid datorn ;) Imorgon så kommer jag nog inte kunna blogga förän kl 18 eftersom jag ska åka till REA-Stan :D hehe kallar det så om affärer har rea !!! ;)
gör snart ett till inlägg eftersom jag kommer inte på vad jag ska göra :=) vi får se !!
Ses snart (kanske) S.R.G



Kommentarer
Postat av: Agnes Eriksson

jaa... och jag ska på uttagning till smålandslaget på torsdag =D

2011-06-25 @ 19:50:58
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Agnes Eriksson

tackk... jag har spelat sedan jag var 6 år gammal. Spelar du fotboll? =D

2011-06-26 @ 11:27:27
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Josefine Anerland -

Hej & tack så jättemycket :)!

Jag hade det kul & skönt i Turkiet, har du haft en bra vecka?

2011-06-26 @ 19:38:06
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback