CIAO :D

Hej Det här är Sasha!!! Ni vet ju vad jag har gjort idag eller jag vet inte om Felicia har skrivit sitt inlägg nu. Jag och Felicia kommer göra en ny och egen design senare :P men jag tänkte göra samma test som Felicia gjorde på sin egen blogg kommer tyvärr inte ihåg va hennes blogg heter hehe :D Hej då!! bloggar kanske imorgon :P

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?Ska kolla....*trycker på *111# * Jag har 0.07 svenska kronor:P
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej :D
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Add och Felicia!! <3
4. Hur lång är du? typ 1,64-1,65 ;) (va kort jag känner mig )
5. Vilken är den senaste filmen du sett? kommer inte ihåg,jag tror att det var 8 Mile Yeah!!!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Gå in på fb till Felicia(utan smileys?!?! va tråkig jag är)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms för jag brukar inte ha pengar i mobilen för att ringa men annars ringer jag.....tror jag <!! 
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda !!1
9. När såg du senast din mamma? jag ser henne nu(tyvärr :D ) hahaha
10. Icke godkänt i något ämne?  jag är godkänt i alla ämne :P vilken bra elev jag är eller hur (inte) 8-p
12. När vaknade du idag? typ 10 men ville sova igen för att jag ville inte sluta drömma om drömmen jag drömde så jag vaknade 11 :)
13. Vilken är din favoritplats? Det spelar ingen roll bara jag har roligt med mina vänninor(haha känner mig som en gammal Tant-freak nu )
14. Vilken plats föredrar du minst? Vet faktisk inte:D
15. Vem får dig att må bra? Många :) 
16. Hur stor är din säng? Enkelsäng -.-
17. Vad sover du i? Linne och trosor hehe 
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 :)
19. Var har du bott/bor?  Argentina men nu bor jag i Sverige !!!
20. Tycker du om kinamat? Nja inte så mycket men det är väl 20% gott :P 
21. Tycker du om kaffe?  med mjölk och MYCKET socker så är kaffe gott
22. Vad dricker du helst till frukost? juice eller Te :3
23. Kan du spela poker? Nej men jag vill lära mig det. Felicia kanske kan lära mig det :P 
24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? JAA!!! Mitchel Musso och Kiely Williams, fast Jaden SMith fyller år en dag innan mig (den 8 Juli) ;) lite Stolt :p hahaha
25. Vill du ha barn? Ja såklart !! (när jag blir äldre)
26. Kan du några andra språk än svenska? Spanska, Engelska och jag är en blivande franska elev och teckenSPRÅK!
27. Har du någonsin åkt ambulans? Tror inte det.
28. Föredrar du havet eller bassäng? Både och ;)
29. Vad spenderar du helst pengar på? På det ja behöver :(:)
30. Äger du dyrbara smycken? JaPP ("_")
31. Kan du rulla med tungan? Vahhh?????Vilken normal fråga :?
32. Vem är den roligaste människan du känner? ehhmm....Kanske Evita :D
33. Vad har du för ringsignal? Look at me now - Chris Brown :o)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte jag men min mamma har kvar det tror jag 
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min filt hahaha
36. Kan du byta olja på bilen? Ja kanske det :B
37. Vilken var den senaste boken du läste? Bert , Killen är rolig asså !!
38. Dansar du i bilen? Ja det gör jag :) 
39. När var du i kyrkan senast? typ för en vecka sen med skolan(skolavslutning)
40. Hur många hål har du i öronen? 1 :P 
41. Har du någon piercing? Nej jag ville ha en piercing men nu vill inte ja ha det längre ..
42. Har du någon tatuering? ja ett låtsas tatuering har jag :p
43. När slutade du med gosedjur? När jag var 8 tror jag ;) 
44. Har du pojkvän/flickvän? NEJ ;D
45. Har du en bästa vän? JAPP :P
46. Vad är ditt mobil nummer? 0756892758
47. Vad ska du göra ikväll? venne kanske kolla på en film och äta popcorn och dricka läsk !!! Jag tror att det blir en skräckfilm,de äger ju !!!
48. Har du några syskon? ja tyvärr så har ja en storebror ....
49. Har du flyttat hemifrån?nej inte än men jag tänker göra det nån gång ¤.¤
Den här inlägget skrev jag igår men jag hann inte skriva klart testet så jag gjorde det nu och felicias blogg heter Fellysliv.blogg.se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback