Facebook

Tjena!! idag har  jag inte gjort så mycket . Jag har spelat lite gitarr och varit inne på fb(jag är inne nu). Men ibland kan jag tycka att fb är tråkigt,det händer inte så mycket nu för tiden eller det är inte så många som är inne :( men de är väl bortresta eller ute i den HÄRLIGA SOLEN *O* men det blir nog inga flera in lägg av mig nu. Snart ska jag duscha sen får jag se vad jag ska göra :D ha en skön dag

hej då /S.R.G


1. är du kär? vet inte :P
2. har du snusat? nej ;)
3. har du fimpat en cigg på nån annan? nej eller...?
4. har du djur? nej men jag har haft hundar, katt , liten apa och en råtta :D
5. har du blivit slagen allvarligt? nej :D
6. har du ramlat av en studsmatta ? nej men jag var nära på att göra det när jag hoppade på Julias studsmatta hehehe
7. hatar du någon? kanske det..
8. älskar du någon? Ja älskar många<3
9. har du blivit sviken? ja det har ja
10. har du legat bredvid en kille i en säng? japp hahah
11. har du legat brevid en tjej i sängen? YES MAN!!!
12. har du nån sjukdom? No ;)
13. har du en plattång? Yepp :L
14. har du en bror? Ja en storebror :( :)hehe
15. har du pussat en tjej? Ja,mina GIRLS ;D
16. gillar du att stå i duschen flera timmar? Ja det är skönt xD
17. har du skilda föräldrar? JA
18. har du sagt bög till en kille?  nej tror inte det och om jag har gjort det så ångrar jag det.
19. har du sagt fitta till en tjej? nej
20. har du fuskat? kanske när jag var mindre ;)
21. har du en teve på ditt rum? nej... :(
22. har du pussat en kille?
23. har du bruna ögon? Japp xD
24. gillar du att fota? Ja det gör ja:3
25. har du sett dig själv brinna? vilken konstig fråga ? B)
26. gillar du tacos? JAPP I <3 tacos
27. tycker du att du är söt? nej...
28. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? JA :D <3

29. äger du en locktång? Jao ;)

30. gillar du att tugga tuggummi? Älskar att tugga tuggummi :D
31. borstar du tänderna varje morgon och kväll? nej jag glömmer det ibland C:
32. gillar du kläder? Jepp 8)
33. Hatar du falska vänner?  Jag GILLAR inte falska vänner.
34. älskar du någon nu?  ja MÅNGA <3
35. Har du gråtit inför en vän? hahahah ja det har jag :) när jag var i skolan.
36. kan du sjunga? vet inte..
37. säger du vad du vill?  JA
38. kan du tala spanska?  Japp kommer från ett land där man pratar spanska ;) jag kanske inte har skrivit det.
39. är du kortare än 1.60? nej :)
40. älskar du sommaren? ibland <8
41. älskar du vintern? älskar inte men gillar :P
42. har du hoppat ut ifrån ett fönster?  Ja :D
43. gillar du att städa? hehe jag är väldigt lat men jag gillar faktiskt att städa ;) brukar alltid bädda mina kompisar sängar :P
44. gillar du att sova länge? JA ÄLSKAR att sova länge ;) Det är bra hehehe
45. har du vart med om en olycka? ja det har jag.

46. gillar du att shoppa? Yes i do
47. gillar du ormar? Nej
48. klarar du dig själv? Ja det gör jag nog.
49. har du lagat mat? ja det har jag ;)

50. är du klantig? ganska , brukar alltid slå mig :)
51. har du mer än 20 låtar på din data? nej :P brukar lyssna på musik på yt
52. har du mer än 7 par nagellack? tror det
53. har du skällt på din bror? Nej han är så stor!! hehe skämta bara men kanske när jag var mindre
54. sover du med nått gosedjur? Nej xD
55. har du åkt nånstans utan att du får? Många gånger hahaha Rebel girl ;)
56. vill du bara bort ibland? - ja.
57. har du tältat? – japp skit kul :D
58. har du lekt med levande ljus ? vet inte på vilket sätt du menar men det har jag :P
59. har du lekt anden i glaset? japp fast det gick inte så bra hahahah

60. gillar du hip hop/rap musik? Japp Eminem , Busta Rhymes e bra ;)
61. är du singel? AA <3
62. har du flygt flygplan nån gång? Y3S i have!!

datum : 30 juni / 1 juli :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback