Hej Alla :)

Hej alla söta :D <3 Sorry för dålig uppdatering ( av mig, INTE Sasha gmn<3) Aja, för 3 dagar sen så var jag ju på Tivoli Tivoli i Danmark ! :) Och det var askul, jag åkte en jätterolig karusell som hette Demonen ;)) <33 Aja, orka berätta om dt ? Men iförrgår så var jag också på Tivoli närmre min mormor och morfars hus :) Nu har jag 3 band på min arm:D Haahahah ajja, iförrgår och igår så var man med Corre och idag med Elin, den sötnosen <3333 :D
Haha vi har badat idag, och vi skapade en ny blogg. VI har också filmat in en skitrolig video, där båda skrattade skitmycket.<3 Love You<3 Iaf, nu kollar vi på Solsidan, eller vi gjorde det .. Nu är det ju Reklam ;// Men aaja, nu passar jag ju på att blogga, duvet:D Aja, nu ska jag vara lite zozial och snacka med Elin lite innan Solsidan börjar. Och så ska jag äta min glass (Elin har redan ätit sin ) Inte Hela ;)




Puss // Felicia <33


P.s. Saknar dejj MEST Sasha<3 D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback