Monster !!!

Hejllo!!! :D
Idag var jag med add :P Vi skulle träna igen fast innan vi skulle springa och göra tränings övningar  tog Add med sig MONSTER :D Fan va gott det var ,jag har velat smaka det länge . Jag har bara druckit Red Bull. Men MONSTER var det godaste dryck jag har smakat!!! Jag började typ skratta ihjäl mig för jag tappade min mobil på marken och jag började skratta ännu med när add sa : Vem har inte varit i Gamla Stan ?? :P Konstigt.... :S
Men imorgon ska jag och add gå till personne kl 9(på morgonen)FETT KULIGT!!! XD Hoppas hon orkar ;) hehe . Jag brukar alltid sova länge när jag är ledig men jag får nog lägga mig tidigt eller...............INTE :D behöver nog inte det,jag vaknar nog ändå tidigt tror jag hehehe....
HAR NI FÖRSLAG PÅ NÅGRA SKRÄCKFILMER xD??
/Sasha :]


Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Svar: Ja det gör ju det :)! <3

2011-06-27 @ 23:59:30
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback