Mtv = Lady Gaga

Jag ska snart åka och möta add utanför Felicias hus men det finns ETT PROBLEM jag har fått comviq bas och jag har ju 0.00kr  (nu)så jag kan inte smsa add eller ringa när jag är framme hoppas hon ringer iställert för att skicka sms :P
Kollar på mtv och hela morgonen(kanske inte hela morgonen) har det spelas Lady Gagas låtar Från Poker face till Judas hehe hoppas att Anna kollas på MTV nu eftersom hon ÄLSKAR Lady Gaga och hennes musik :D
Ska nog börja gå nu... Hej då //Sasha
Juste jag var inte i stan igår för jag fick typ en jag-orkar-inte-åka-till-stan-idag dagen ,jag som ville åka dit  och kolla vad det fanns för grejer:D
Nu spelas det The edge of glory !!

Kommentarer
Postat av: Agnes Eriksson

vrf slutade du? =D

2011-06-28 @ 00:08:34
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback