Träna!!!!

TJena !!! Nu sitter jag på golvet och skriver den här inlägget :P Ja,vad gör jag ??? jo, jag chattar with  My girl Felicia <3 !!! Ja och Add tränar ju tsm men det går inte så bra eftersom vi inte vet vad vi ska göra för tränings övningar så jag kollar på Yt vad man kan göra för övningar :D Så nu tränar jag lite xD Och lyssnar på musik!!!
Vet inte om jag ska ha kvar min blogg ??? Men jag får se om jag ska ha kvar den :3 Innan jag började TRÄNA så åt jag kakor,chips och åt en frukt och drack coca cola bra va ???!?!? om jag ska träna måste jag ju sluta att äta söta saker och dricka cola eftersom jag dricker typ cola varje dag och det är inte så nyttig :) jag säger inte att jag ska börja banta utan bara sluta äta så mycket goda saker varje dag ,det är ju dåligt för tänderna också @.@
Juste Det är Sasha som skrev de andra inlägg ,kanske ska skriva mitt namn när jag har skrivit klart ett inlägg. Smart ;)
Så där ser inte jag ut men jag kan inte ta en bild just nu eftersom ja inte hittar min kamera ...jag är så bra på att hålla koll på mina  saker .... :D
Sasha!!!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack fina främling!

2011-06-24 @ 00:00:19
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback