och nu sitter man här framför burken, blir full på sin coca cola, och längtar som fan till fredag.

Hejhej bloggen, Felicia här ! :D Gaaansa längesen, right? Jag, iallafall. Ska börja blogga lite mer ! Kan ju börja med att berätta vad som hänt i veckan. Inte så mycke faktiskt? ;D -.- Vart med Sasha blaaaaandaaannaatt.. Och lite andra määänniskor. Blev lite stolt i Fredags att jag gjorde 2 mål på bandyn ( jag som är sämst på sport) och typ 7 mål på basketen, eller nått? :) Jag vill inte skryta, men det var bra för att vara jag ! :D Idag så har jag varit och plockat lite svamp.. Tyvääärr inga bilder, har bara tillgång till min särdata, och den kan man inte ladda upp bilder på? -.- Sen har vi grillat "lite" ( Och med lite menar jag mycket, vi grillade: korv,handburgare, bröd, pinnbröd,bullar,marsmallows osv, osv.. :DD ) aja, sen drog jag hem till min kompis och vi kollade på narnia 3, riktigt bra asså! sen hem, och på med Ziperaallen, och sen till en annan kompis! ;D vi flummade, och kollade på 'Fångarna på fortet' och nu sitter man här framför burken, blir full på sin cocacola, och längtar som fan till fredag (rubrik:DD) jag tror jag kaanske ska lägga upp dagens låt sen !? om jag orkar ;D ajaaaa... såatt...mm. ni kanske undrar vad som händer på fredag, så är det... äh, ni får se då ! :D jag och min kompis kanske gör ett videoinlägg då! (:

herrååååå! // felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback